Forest River Forums

Forest River Forums (https://www.forestriverforums.com/forums/)
-   General Community Discussions (https://www.forestriverforums.com/forums/f2/)
-   -   Hey welshman (https://www.forestriverforums.com/forums/f2/hey-welshman-538.html)

aintgotnun 05-15-2007 02:02 PM

Hey welshman
 
I just noticed we share the same B-Day! I'm a scosh younger than you are though and I'm pretty sure I'm better looking too.

BWAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!

:nansplit:

milzat 05-15-2007 03:06 PM

:roflblack:

welshman599 05-15-2007 04:18 PM

Quote:

Originally Posted by aintgotnun (Post 2928)
I just noticed we share the same B-Day! I'm a scosh younger than you are though and I'm pretty sure I'm better looking too.

BWAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!

:nansplit:

Hmmm, that's not what the pepper sprout said. OWWWW! :D

aintgotnun 05-15-2007 05:29 PM

Quote:

Originally Posted by welshman599 (Post 2936)
Hmmm, that's not what the pepper sprout said. OWWWW! :D

You know, I told her not to tell anybody what I REALLY look like :hide2:


Remind me to tell you Happy Birth day when that time comes that way I'll remember mine. :whacky088:

welshman599 05-15-2007 08:34 PM

That's a good idea! You know you're getting older when you have to add your own birthday to your Outlook calendar!

I just glanced at your profile Greg.... 'scosh' seemed so much nicer before I did that! Sigh.

aintgotnun 05-16-2007 07:19 AM

Quote:

Originally Posted by welshman599 (Post 2944)
I just glanced at your profile Greg.... 'scosh' seemed so much nicer before I did that! Sigh.

:roflblack: I was trying to make it a little easier on you.......

If it helps any....... My time in the service (and other REALLY "smart" things I've done) messed up my back and knees so they feel a lot older than they really are.

I can't do this anymore :whacky088: I think I'd end up in the hospital.

aintgotnun 05-16-2007 08:17 PM

Ok got another one for ya. More of a question. Ok it is a question.

Regarding your sig .......... Is there leneage involved?

just wandrin

welshman599 05-16-2007 08:29 PM

leneage? You lost me.

aintgotnun 05-16-2007 08:45 PM

Quote:

Originally Posted by welshman599 (Post 3005)
leneage? You lost me.

crap, can't spell

Lineage

Welsh?????

too much scotch tonight

:nansplit:

welshman599 05-17-2007 09:12 AM

oh, should have guessed that. Yeah, Dad came over from North Wales as a child. Glynn Williams is my name. From there, you're pretty much either a Williams, a Jones, or a Lewis.

aintgotnun 05-17-2007 09:16 AM

Quote:

Originally Posted by welshman599 (Post 3030)
oh, should have guessed that. Yeah, Dad came over from North Wales as a child. Glynn Williams is my name.

I was thunkin as much. My spelling isn't what it should be though.

Quote:

Originally Posted by welshman599 (Post 3030)
From there, you're pretty much either a Williams, a Jones, or a Lewis.

Ummmm, there's an Arkansas joke in there somewhere but I'll leave it alone.

:nansplit:

welshman599 05-17-2007 07:54 PM

K, to clarify, there are more families than those three. Not many more I suppose, considering how the current Prince of Wales looks. Just missing the banjo, isn't he!

aintgotnun 05-29-2007 06:16 PM

Dude!!

You're killing me with the sig!!!
"Totally awesome and smokin' hot wife who is WAY hotter than habanero... she's like those peppers they put in friggin thai food, except she doesn't burn the lips so much. (Touche, as we canadians say!)"

And what's this touching thing you Canadians say??

:nansplit:

welshman599 05-29-2007 09:03 PM

it is kinda fun, like a little inside joke. Makes the forum a little more fun

aintgotnun 05-30-2007 06:34 PM

notice lo's siggie??

|
|
\/



:nansplit:

aintgotnun 06-01-2007 08:43 PM

You've been kinda quite lately...

What gives?

welshman599 06-01-2007 09:02 PM

nothing honey. Oh sorry, the wife usually asks that!

Naaa, just a long week, and no major threads to weigh in on. Plus, I can't top 100 year old scotch, so I'm kinda POed at that.

aintgotnun 06-01-2007 09:04 PM

yep..... 100 year old scotch is pretty dang hard to top.

need to do some thunkin eh? (I think I'm startin to learn Canadian....)

:nansplit

aintgotnun 06-01-2007 09:05 PM

Ok so "eh" is really the only Canadian word I know.

But it is a start!!

welshman599 06-01-2007 09:09 PM

Stanley and Cup are two nice Canadian words.


All times are GMT -5. The time now is 05:26 PM.